Що ми знаємо про походження української мови? // 10 запитань Остапові Українцю

  Рет қаралды 268,888

Історія Без Міфів

Історія Без Міфів

Күн бұрын

Пікірлер: 1 765
Історія Без Міфів
Історія Без Міфів Жыл бұрын
*10 запитань Остапові Українцю про літературу 👉 **kzhome.info/crone/toFqqXialrHGeo0/bejne* Не забувайте про підписку tinyurl.com/ybm3kdz9 та дзвоник 🔔, щоб не пропустити нове відео. Наша нова мета - 500000 підписників! А допомогти нам створювати нові відео можна через Патреон www.patreon.com/historyUA, через нашу monoБанку 💳 send.monobank.ua/jar/7APH3p1tfP або на картку ПриватБанку 💳 5168 7574 1861 1598
Виктор Ткачук
Виктор Ткачук 28 күн бұрын
Наша мова Соловїна бере початок в мові Сатем це Арійська мова або Праіранська, такі слова як Хліб Хата Піч Келех Зима це арійські слова. Це потрібно розказувати, так як походження нашої Мови ніхто не знає. Коли наші предки Арії розмовляли праіранської мовою то на місці сучасної москви були болота і там бродили натовпи Мокшів та інших дикунів. Повернемося до наших джерел. Слава Неньці Україні.
микола камянский
микола камянский Ай бұрын
Ми - українці знаємо про українську мову не більше ніж на 10%. И це тому, що нам романо-германські вчені навязали хибну думку про її творення. Вона творилась сама з себе з первісних буквосполучень, що стали словами, які наші предки побачили в лініях на особливих ділянках людського тіла. Як це творилось в подальшому прості приклади. З терміну НОГИ утворили ГОНИ, а самі НОГИ тволились як сакральна думка, що вони - ДУХ ОНУ (Х-Ону) он це анальний отвір. Інший приклад. Із терміну СКОЛ (на камені, кремені) утворили слова - ЛОСК и СКЛО. Із терміну КІГОТЬ утворено - КОГУТ, тобто півень у якого уже зявились шпори на нозі. А півень це молодий, що почав співати. Але основна маса слів створена набагато складніше - на основі сакрального коду.
Лариса Федина
Лариса Федина 11 ай бұрын
@ilnur182 и письменность иВера пришли к вам из Украиньі!!а не наоборот!
Лариса Федина
Лариса Федина 11 ай бұрын
@ilnur182 ну если убрать и и з русского буквьі кирилицьі- что останется? Ети буквьі вьі присвоили себе? Большей глупости не сльішала.
ilnur182
ilnur182 11 ай бұрын
@Лариса Федина Если из украинского языка убрать все русские буквы, останется лишь: Ґ Є І Ї. Другими словами, украинец без русского - гей, в плохом смысле этого слова?
Яр Косович
Яр Косович Жыл бұрын
Приємно вражений що Українські канали співпрацюють,комунікують і створюють дійсно якісні огляди на історичні,лінгвістичні і інформативні теми...Тримаймося бо ми того варті...Слава Русі-Україні!
Alex Alexovych
Alex Alexovych Ай бұрын
@Віра Коваль це друзяки ліберасти остапчикові
Денис К.
Денис К. 5 ай бұрын
А ми будемо завжди підтримувати українські канали !
Yuriy Havriliyuk
Yuriy Havriliyuk 6 ай бұрын
@Tatyana Valenti о. Нациssти під'їхали. Збирайте речі і їдьте в Московію. Нема чого басурманам ходити по нашій землі. А місце російської мови не в Україні. Дякую тобі Тетяно за голод 30х і за знищену вщент і розграбована в 20х роках Вкраїну.
Zenek Kwiatkowski Ukraińska Historiografia
Zenek Kwiatkowski Ukraińska Historiografia Жыл бұрын
Polacy Ukraińcy i Białorusini mogą rozmawiać bez tłumaczy. I to jest fakt. Mowa ukrainska czy białoruska nie jest trudna dla Polaka.
Святослав Рубан
Святослав Рубан 15 күн бұрын
Polsku ne wchiv, ta zrozumiv koment na 100%. Laik)
Руслан Лещенко
Руслан Лещенко Ай бұрын
@Igor Yushchenko для кохання ні треба слів
Zenek Kwiatkowski Ukraińska Historiografia
Zenek Kwiatkowski Ukraińska Historiografia Ай бұрын
@Руслан Лещенко TAK
Руслан Лещенко
Руслан Лещенко Ай бұрын
Полякі українці і білоруси - братні народи то факт
Павло
Павло Жыл бұрын
Якщо коротко про діалекти української мови,то:"Українці соромляться того,чим мали б пишатися."
Тетяна Мисько
Тетяна Мисько 11 күн бұрын
@Павло хм))цікаво.Я маю колегу з Ужгорода і коли він балакає на своєму діалекті-це щось не реальне і можна реготати довго з його вимови і самої подачі свого діалекту.І він ніколи цього не соромиться,за це я його поважаю
Тетяна Мисько
Тетяна Мисько 11 күн бұрын
@BERKANA FEHU ваші думки гострі,як меч.нехай вони відріжуть ворожий придаток цього пана)))
Павло
Павло 17 күн бұрын
@Тетяна Мисько у Закарпатті також є райони, де кажуть кунь (кінь) муст (міст) і т.д.
Тетяна Мисько
Тетяна Мисько 17 күн бұрын
@Павло повністю згідна,дуже влучні думки!!Я з Полісся ,живу поряд з білоруським кордом і у нас дуже колоритний діалект-ходілі,робілі ,збиралі,кут(кіт) ,кунь(кінь) і безліч подібних,і справді ,навіть в сусідньому селі уже вимова інша -не кут(а кот),не кунь(а конь).діалект формує багатство мови.це наш скарб.ми не повинні цього соромитись,але чомусь соромимось і коли я починаю в м.Рівне в закладі спілкуватись нашим поліським діалектом мої подруги готові крізь землю провалитись від сорому))))
Михайло Білов
Михайло Білов 22 күн бұрын
@Александр Иванов На московії діалект чеченський , співіснує з бурятським, якутським,татарським, осетинським і іншими російськими діалектами!
Nataliia
Nataliia Жыл бұрын
Нарешті є канали, де українці розповідають про українську історію і мову, без міфів і фальсифікацій!
anchxrite
anchxrite Ай бұрын
@AFGur52 бля, это на каком языке?
Александр В.
Александр В. Ай бұрын
@Xjax 85 1 Что, нашел в интернете пару дат и думаешь показаться умным? Извини, но это у тебя не получается. И вообще.... Я считаю, что если человек без ошибок писать не умеет, то и думает он так же. То есть у него мозги с ошибками, а пишет он так, как и думает. И я так понял, что у тебя что-либо спрашивать бессмысленно. Кроме как "сам дурак" у тебя ответов нет.
Xjax 85 1
Xjax 85 1 Ай бұрын
@Александр В. Потому что ты совок очень много людей умерло в 30-х не токо в Украине но и РФ ! Жесть реально когда тролишь хоть чуть чуть мат часть подучи, а то ты по ходу не знаешь что такое 1937 !
Александр В.
Александр В. Ай бұрын
@Xjax 85 1 Как дети малые...А почему именно в 30-х? И какая разница? Кстати, как там насчет таких "коммуняк", как Турчинов, Порошенко, Фарион и тд.... Или вовремя предать - это предвидеть?
Александр В.
Александр В. Ай бұрын
@Андрій Кузь А зачем?
Ievgen Desiatkin
Ievgen Desiatkin Жыл бұрын
Остап дуже крутий знавець, чекаю з нетерпінням! І дуже талановитий як оповідач, чого не вистачає деяким історикам)
Путин мёртвый
Путин мёртвый Жыл бұрын
Ще раз наголошую , українці не слов'яни . Слово слов'яни не має загального значення - це радянська пропаганда , міф .
Наталія Тимчик
Наталія Тимчик Жыл бұрын
@Володимир Марківський А ви спеціаліст? .......Створіть свій контент , ...кращий ....і не смійтеся з людей особливо з молоді які справді не всі знають історію але бажають її знати ... Я ДУБ в історії української мови бо при совку її в школах не вчили ...то ж мені також дууууже цікаво тим більше саме з такою подачею..... Зробіть своє і не надносьтесь над іншими.
Наталія Тимчик
Наталія Тимчик Жыл бұрын
@Іван Лаврів Та радій що в тебе нема стереотипів....поки що.....чи можливо ти тільки так вважаєш що їх не маєш ? ......Стереотипи є в кожного....і в кожного вони свої ....і всякий стереотип рано чи пізно буде ламаний... То ж не поспішай сміятися.....
Володимир Марківський
Володимир Марківський Жыл бұрын
@Іван Лаврів Що ж ти розумнику найшов в моїх коментарях тупого!?
Іван Лаврів
Іван Лаврів Жыл бұрын
@Володимир Марківський так гарно дивитись, коли тупим пенсіонерам ламають стереотипи))
Artem Anan
Artem Anan Жыл бұрын
Остапе, дякую за неймовірно цікаві відповіді на важливі питання! І з приводу діалектів то дуже правильно - ми маємо зберігати, а не знищувати їх
itro alfa
itro alfa Ай бұрын
@а втім шановний, я думаю, що гарною ідеєю було б написвти листа автору каналу, щоб він теж із цим ознайомився Дякую
а втім
а втім Ай бұрын
@Dima Nope Німчук В. Історія української мови. Хрестоматія Х-ХІІІ ст. - Житомир: Полісся, 2015. - 352 с. - Це перше у вітчизняній медієвістиці найповніше зібрання пам’яток української мови найдавнішого періоду (Х - ХІІІ ст.), значна частина яких публікується вперше. Усі представлені в «Хрестоматії» тексти докладно паспортизовані. У коментарях до кожного тексту подано стислі відомості про нього, зокрема зазначено оригінал, першодрук, фотокопія чи пізніші наукові (зокрема і факсимільні) видання, на основі яких публікується пам’ятка, сказано, де зберігається манускрипт. Уміщені в «Хрестоматії» тексти можна буде використовувати на заняттях з історії усіх структурних рівнів української мови та історії її літературного узусу у світських навчальних закладах, а також у духовних семінаріях та академіях, де читаються відповідні курси церковнослов’янської мови східнослов’янської, у тому числі вітчизняної редакції. «Хрестоматія» стане в пригоді не тільки тим, хто вивчає історію української мови, а й усім, хто цікавиться історією української літератури та культури взагалі.
а втім
а втім Ай бұрын
@Dima Nope youtube: Тематична екскурсія «Якою мовою розмовляли київські князі?» Національний заповідник «Софія Київська». KZhome
Dima Nope
Dima Nope Ай бұрын
@а втім То може зробите своє власне відео щоб усі знали правду? Так буде набагато правильніше, ніж просто без усяких посилань та доказів, заперечувати😏
а втім
а втім 8 ай бұрын
У цьому випадку, краще б Остап взагалі мовчав... "Койне" в Києві та інша маячня... Є обізнані фахівці у питаннях давньоукраїнської, є НОВІ дослідження останнього 10-річчя : є нові дослідження графіті Софії Київської, є навіть нова "Хрестоматія української мови 10-13 ст.".. - Київ розмовляв давньоукраїнською, а не ""койне".
CloneTrooper 05/6971
CloneTrooper 05/6971 Жыл бұрын
Єееее, колаба!!!! Гуманітарка та Історія - ви найкращі!
Serge S
Serge S Жыл бұрын
У німців в кожній землі свій діалект можна почути як в одному селі один діалект а слідучомі селі через 10 кілометрів інший діалект але всі німці вчать хох дойч(літературна мова) в школах. Таке можна почути і в Україні .
Skin Delux
Skin Delux Ай бұрын
це стосується будь якої місцевості, ви подуріли ?)
Basil Yashchenko
Basil Yashchenko Ай бұрын
О так) Катався на ровері в горах, і з одного боку гори, у Волосянці Львівської області, один діалект, а на іншому боці, у Новоселиці Закарпатської області - зовсім інший. Хоча між селами буквально декілька км.
Double Musician
Double Musician Жыл бұрын
та не просто відрізняють, а відрізняються так, що німець із півночі може добре так не розуміти німця з півдня. Тому "хох дойч" - це спільна альтернатива.
Сергій Кучерак
Сергій Кучерак Жыл бұрын
Так в нас в кожному селі свій діалект , наприклад в нас на підприємстві ( Івано-Франківськ ) працюють декілька людей (8) с одного села Тернопольської області . Так я їх по телефону дуже часто не можу розрізнити . Центр України бАлАкає - зустрівся випадково на цвинтарі з однією жіночкою , перекинулись декількома фразами , і моментально впізнав "київський" діалект. Бо часто їздив до баби в село під Києвом. Але ці діалекти відчуваєш якщо ти знаєш сільську говірку , в містах все дуже сильно намішано. І до речі, для мене існує "російськомовний діалект" , я його називаю "рафінований" - це коли людина-росіянин вивчив дуже добре українську мову і в ній відсутні натяки на діалект.
Лилия Клыкова
Лилия Клыкова Жыл бұрын
@Olga Ploskodnjak Ці країни стали цивілізованими в тому числі і завдяки твердій позициї Німеччини.
Степан Бандера
Степан Бандера Жыл бұрын
Приємно бачити колаборацію українських блогерів, крутий і цікавий контент виходить ) так тримати друзі)
Євген Гавриленко
Євген Гавриленко Жыл бұрын
Судячи із власного оточення, помітив, що носії української мови вже не стидаються нею розмовляти, а навпаки роблять це впевнено. Штучно створене клеймо простакуватості і неосвідченності ми зі своєї мови зтерли і це певна перемога.
Artur Larsen
Artur Larsen 11 ай бұрын
@themeiafy Приймаю Ваше зауваження. Звичайно на західі України проживают лемки, бойки, гуцули, русини і інші етнічні групи. Просто Галичина була тим краєм, який чинив найбільш запеклий опір змосковщенню населеня.
themeiafy
themeiafy 11 ай бұрын
@Artur Larsen Все правильно, але Захід України - далеко не тільки Галичина. Це принципово. Ви повторюєте заліський наратив і ображаєте багато інших етнічних груп, коли зводите все до Галичини.
Лариса Федина
Лариса Федина 11 ай бұрын
@Ретвизан є слово стидатись! Більше на західній Україні.по російськи- стьідиться!
Dorfleben# Raya Solonar #КОП UA
Dorfleben# Raya Solonar #КОП UA Жыл бұрын
@Ретвизан стидатися, соромитися,ніяковіти--- то все українські слова
Ірина_
Ірина_ Жыл бұрын
Зовсім не відчувався стиль Твоя Підпільна Гуманітарка. Остап говорить суто в стилі Історія Без Міфів. Дуже цікаво було слухати👍👍👍
Наталія UA
Наталія UA Жыл бұрын
Завдяки цим передачам повернулась свідомість мого батька( 1952р.н) до українського патріатизму, багато чого про історію все життя не знав, а з 2014 почав намагатися говорити українською.
Volodymyr Marchuk
Volodymyr Marchuk Жыл бұрын
Дуже цікавий і пізнавальний випуск. Чудова колаборація. Дякую Історії без міфів і Твоїй підпільній гуманітарці за те що фахово спростовуєте міфи.
Евгений Доронин
Евгений Доронин Жыл бұрын
Дуже тішить те, наскільки україномовні блогери наразі підтримують одне одного заради спільної мети. Всі ви дуже круті, дякуємо!
Светлана Керн
Светлана Керн Жыл бұрын
Слава Украіне! Жыве Беларусь!
Vladlen Maraiev
Vladlen Maraiev Жыл бұрын
Героям Слава!
Yusvas
Yusvas Жыл бұрын
Діалектів не треба соромитись, ними треба пишатися і їх берегти, бо вони є те, що визначає багатство нашої мови її багатогранність і унікальність. Але разом з тим, необхідно, щоб кожен громадянин України, незалежно від регіону проживання знав державну українську мову і вільно нею користувався.
Ivan A
Ivan A Жыл бұрын
О, так! Завжди хотів подивитися мовно-історичну колаборацію!
Наука довкола Львова
Наука довкола Львова Жыл бұрын
Є враження, що останнім часом місцева ідентичність, включно з місцевою лексикою, поступово стає предметом гордості і туристичною привабою, так що рухаємося в доброму напрямку
Євгеній Панасенко
Євгеній Панасенко Жыл бұрын
Авто - запозичене. А от автівка - вже українське слово
ПівденноУкраїнський Ніндзя
ПівденноУкраїнський Ніндзя Жыл бұрын
чудовий приклад
skjafldf
skjafldf Жыл бұрын
каво
В`ячеслав Л
В`ячеслав Л Жыл бұрын
@Євгеній Панасенко будь толератнішим, схоже це людина із зайвою хромосомою і те, що він взагалі хоч щось зміг написати - це вже не аби яке досягнення, як для нього.
Євгеній Панасенко
Євгеній Панасенко Жыл бұрын
@Вале Вале Нічого розумнішого не зміг написати?
Марися Черняхівська
Марися Черняхівська Жыл бұрын
Діалекти - то прикраса нашої мови, то її безцінні перлини, то є окраса і забарвлення нашої солов‘їної!
ꑭЛютий Кривбасꑭ
ꑭЛютий Кривбасꑭ Жыл бұрын
А ще кажуть, що Месники: Завершення найкращий кросовер всіх часів. Ось приклад🤣
Vitalii Krutikov
Vitalii Krutikov Жыл бұрын
@maron точноооо! Навіть і уваги не звернув на це. Його голос вже рідний )))
Maria Sana
Maria Sana Жыл бұрын
Так, колаби Історії без міфів і Підпільної гуманітарки - найкращі!
Nebaiduzhyi
Nebaiduzhyi Жыл бұрын
чудова колаборація! так приємно, що український Ют'юб - суцільний організм 🖤❤️
Вікторія Бабенко
Вікторія Бабенко Жыл бұрын
Цікава тема - діалектика. Може це стане темою наступтого випуску?
Ростислав Дзюба
Ростислав Дзюба Жыл бұрын
Можливо, ви мали на увазі діалектологію, яка вивчає діалекти? Просто діалектика - це вже більше до філософії
Gunner Gunnhilt
Gunner Gunnhilt Жыл бұрын
Лайк поставив, громадянський обов'язок виконав.
Лікар-невролог Варвара Бірюк
Лікар-невролог Варвара Бірюк Жыл бұрын
Дякую за те, що об'єднуєтеся, і за роботу!
Hanna H
Hanna H Жыл бұрын
Шалено очікую! Дякую за таку цікаву співпрацю!
Олексій Сухий
Олексій Сухий Жыл бұрын
Чудове, інформаційне відео)Побільше б таких. Дякую!
Zak Meir
Zak Meir Жыл бұрын
Остапу большое спасибо за лекцию. Люблю оба канала,смотрю с удовольствием.
Микола Грищенко
Микола Грищенко Жыл бұрын
Вподобайка.Дякую за відео і за вашу працю.Частіше запрошуйте Остап Українця.
Наталія Горопаха
Наталія Горопаха Жыл бұрын
Дуже цікаво та гарно викладено, дякую.
Tamplier13579
Tamplier13579 Жыл бұрын
Крутецький контент створюєте, молодці ))))
Gala Ka
Gala Ka Жыл бұрын
Дякую за співпрацю. Приємно, що українськи канали підтримують один одного.
Natalka 04
Natalka 04 Ай бұрын
Дякую вам за просвітницьку діяльність! Дуже цікава інформація. Українська мова неймовірна! Бережімо наші діалекти. Слава Україні 💙💛.
Історія Без Міфів
Історія Без Міфів Ай бұрын
Героям Слава!
Романюк Оксана
Романюк Оксана Жыл бұрын
Я дуже тішуся, що українські ютубери об'єднуються! Дякую!!!
TheOldBlood
TheOldBlood Жыл бұрын
Підтримую, що 12 година не надто вдалий вибір для гарного старту поширення відео через акцію на банковій.
Cassandra Demetridi
Cassandra Demetridi Жыл бұрын
"Русинська" - то, мабуть, така ж "мова", як "лемківська" чи "гуцульська" :)
Саша Юськов
Саша Юськов Ай бұрын
@Наталія Тимчик Чув, що Франко говорил часто: ми не( тільки) русини,ми українці!?
Анатолій Ч.
Анатолій Ч. Жыл бұрын
Бойків забув .
Наталія Тимчик
Наталія Тимчик Жыл бұрын
@Oleksander Karatajew Скоріш за все так і є.
Наталія Тимчик
Наталія Тимчик Жыл бұрын
Якщо точніше і правильніше то Русинська =Українська ....Українська =Русинська.... Бо ж РУСЬ Київська....
Oleksander Karatajew
Oleksander Karatajew Жыл бұрын
Власне русинська це і є різновид лемківської говірки.
Яна Деркач
Яна Деркач Жыл бұрын
Дякую , дуже цікаво було !!!!! 🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦
A Lex
A Lex Жыл бұрын
Дякую, дуже цікаво. Дуже гарно, що українські ютуб-проекти підтримують один одного.
Yulia Kirsanova
Yulia Kirsanova Жыл бұрын
Остап Українець завжди розповідає дуже цікаво, інформативно та обгрунтовано 👍
Наталія Гладиш
Наталія Гладиш Жыл бұрын
Чудова колаборація! Дивлюся і поважаю обидва канали
Олексій Довженко
Олексій Довженко Жыл бұрын
@ Історія без міфів, молодці що ви створюєте такі чудові відео особливо дякую за те що розповіли про походження Української мови. Дякую вам так тримати.
Олександр
Олександр Жыл бұрын
Дякую, що прислухались і виклали раніше.
Nadiya Morska
Nadiya Morska Жыл бұрын
Чекаємо, впевнена: буде дуже цікаво 💖.
Назар Мельник
Назар Мельник Жыл бұрын
Дяка за круте відео! Як ТПГ, так і ІБМ люблю переглядати.
MiAnima
MiAnima Жыл бұрын
о, я спочатку побачила що вийшло в відео Остапа і лише коли почала дивитися, зрозуміла, що то не підпільна гуманітарка)
Таємний Агент
Таємний Агент Жыл бұрын
Жиза) Укр.ютбюб такий тісний і дружний, що я знаю вас з часів сейвґікджоурнал)
Дмитро Савенко
Дмитро Савенко Жыл бұрын
В передчутті цікавенного матеріалу. Обов'язково дочекаюся!
Mik P
Mik P Жыл бұрын
Піду ще пару раз переслухаю. Дуже захоплююче. Як за звичай із Отаповими відео.
Ana Ermelinduccia
Ana Ermelinduccia Жыл бұрын
Неймовірно цікавий випуск! Хочеться ще на цю тематику. Для себе дізналася про склади, які ідентифікують суто українськи слова, а ще сподобалося пояснення щодо діалектів, і їх право на повноцінне існування. Дякую за контент, ви круті!
Олександр
Олександр Жыл бұрын
Став вподобайку, якщо не соромишся свого діалекту!
В`ячеслав Л
В`ячеслав Л Жыл бұрын
@Наталія Тимчик головне розрізняти русизми (залишки старої руської мови) і росіянізми.
Наталія Тимчик
Наталія Тимчик Жыл бұрын
Лиш не путайте діалект з русизмами .... Привіт із Закарпаття 😉✌️
Ірина Ващук
Ірина Ващук Жыл бұрын
Буду ставила лайк
Інна Бойко
Інна Бойко Жыл бұрын
Дякую за вашу просвітницьку діяльність!
Alona Berezovska
Alona Berezovska Жыл бұрын
Хотілося б більше присутності діалектизмів в літературній мові, адже українська дуже багата на синоніми, то чому не збільшити їх чисельність ще й словами з русинської
Vova Tapuz
Vova Tapuz Жыл бұрын
Шануваннячко землякові Остапові! Історія без міфів - дякую, що озвучили питання голосом
Ольга Бурханова
Ольга Бурханова Жыл бұрын
Дякуємо за вашу роботу, ви робите все для українців !
Alexander Wiese
Alexander Wiese Жыл бұрын
Не следует вообще рассматривать язык с точки зрения политики. Это чистая биология. В мире до 5% людей с нарушениям слуха и речи. Вот это я называю языковой проблемой.
Oleksii Rudenko
Oleksii Rudenko Жыл бұрын
Це прекрасно, як завжди. Впевнена вподобайка
Василь Ставрук
Василь Ставрук Ай бұрын
Дякую за відео! Цікаво послухати і приємно знову бачити співпрацю українських ютубі каналів!
Nazar Holko
Nazar Holko Жыл бұрын
Дякую за відео. Все як завжди - стисло, інформативно та доступно!
Black Leppard
Black Leppard Жыл бұрын
Дуже цікава тема, якій приділяють чомусь мало уваги історики та лінгвісти! Дякуючи Павлу Юхимовичу Гриценко, я багато чому дізнався - стосовно нашої мови!
Olena Osadcha
Olena Osadcha Жыл бұрын
@Богдан Яхвак пане Богдане, боюсь, що пан Black Leppard не може відреагувати на ваш коментар, бо вам потрібно натиснути на позначку "відповісти" саме під його коментарем (не під моїм!) - тоді він побачить, що звертаються до нього! Хай і вам щастить! Героям Слава!
Olena Osadcha
Olena Osadcha Жыл бұрын
@Богдан Яхвак Стосовно відповідей на ваші запитання. Почну з кінця! Я якраз тепер теж читаю Мирослава Дочинця, але - Криничар! Обов'язково візьмусь і за Вічника! Волію читати швидше, але не вдається! :) І згодна з тим, що українці чи не єдині в Европі, що мають Святе Письмо рідною мовою! На цьому в нас єдність думок, мабуть, закінчиться! :) Бо до "хароших рускіх" в мене ставлення абсолютно инше : я на дух не сприймаю, жодних Нєвзорових чи Навальних! Не пропонувати! :) Ви мене не переконаєте в їхній "харошості"! Чи ви забули хто такий Нєвзоров? Чому я маю знати (ба більше - дивитись чи читати) якогось панасєнкова? Чи ви вважаєте, що шовінізм цих росіянців кудись зник? Всі біди українців від незнання історії і не вміння аналізувати! Вони (і ви також) вважають, що з якогось дива потрібно підживлювати зв'язок з Метрополією, читаючи московських блогерів! А це все - через російську мову! (Як би я воліла її не знати! :) ) Так і хочеться вас спитати - навіщо? щоби що? Тільки облиште оці фрази на кшталт "ворога потрібно знати в обличчя"! Я вважаю, що я достатньо його знаю - все своє життя! Моя порада для вас (навзаєм) : почитайте PhD роботу Еви Томпсон Трубадури Імперії. Гадаю, для вас це буде цікаво! Теж про "хароших рускіх" письменників! Люта українізація, на жаль, мені не сподобалась! Як кажуть, про смаки не сперечаються! Не моє! Мене дратує оця російськомовна лялька! Хоча до творчості Антіна Мухарського ставлюся позитивно (якби не матюки!) І ще про мову! Тут я вас теж здивую, бо я - прихильниця української латинки! Тобто, я послідовна не тільки в своєму гаслі "Геть від Москви", але й - ближче до европейської (і світової) родини! Ну це вже окрема тема! :)
Богдан Яхвак
Богдан Яхвак Жыл бұрын
@Olena Osadcha Писати на смартфоні незручно, довго... а як би хотілося поспілкуватися з вами обома живцем, хоча б по телефону... Втім, часу катастрофічно бракує, хоча трохи пізніше спробую з Вами зв'язатися. А тепер обіцяне питання. Хочу залишити по собі ВИДАВНИЦТВО; заробітки в Польщі слабкі; може, Ви щось порадите, де ЗАРОБИТИ відповідні кошти? Ви, Black Leppard, часом не на будівництві працюєте? Візьміть на роботу! Справа в тому, що мене, товарознавця книги (була, була така професія за совка), життя заставило понад 20 років займатися євроремонтами: шпаклювання, шліфування, побілка і все інше на завершальному етапі; робив (дуже якісно й ретельно!), зокрема, багато складних дизайнерських проєктів... Відповідні документи сподіваюся скоро отримати; взагалі-то, в школі вчив німецьку і, швидше за все, поїду в гості до, як я її називаю, Анґели Муркель... але, може, у Вас є ще кращий варіянт? Наперед удячний за відповідь! Щасти Вам і Вашим родинам. Слава Україні!
Olena Osadcha
Olena Osadcha Жыл бұрын
@Богдан Яхвак О! красно дякую, пане Богдане! Ви надто високо оцінили мої скромні можливості! :) Хоч мої друзі теж кажуть, що мені потрібно писати хоча б статті, бо в мене є хист переконувати людей, та все ж таки я розумію, що вони - мої друзі і не сприймаю їхню похвалу за справжні компліменти, а щось на кшталт гречности! А блогерів в нас розвелося - хоч греблю гати! :) Однак і не відкидаю той факт, що інколи й це моє вміння може відіграти певну роль (як наприклад, мої коментарі можуть вплинути на зміну думки провідних журналістів на зразок Портникова . Я пам'ятаю, як я два дні сиділа за компом і переконувала пана журналіста в стратегічному значенні української мови, допоки він не поширив статтю "Якщо ти український патріот, то розмовляй українською!" Але не варто переоцінювати мої скромні здібності! :) Я також вдячна вам, що виправили мою помилку! Люди завжди запам'ятовують краще, коли виправляють їхні помилки! І я теж цікавлюся, як мовознавством так і історією! і зв'язок індоевропейських мов - просто вражаючий! Я щиро переконана в тому, що мова (особливо письмовий її відбиток у книжках) і історія є засадничими в формуванні національної ідентичности і є головним запобіжником від зникнення нації і держави.
Богдан Яхвак
Богдан Яхвак Жыл бұрын
@Olena Osadcha 4)О, ще "я вибачаюсь" -- українською буде "вибачте (мені)". 5) Також люблю давати поради -- як кажуть, медом не масти))). Тож обом раджу читати неперевершеного стиліста і любомудра, Шевченківського лавреата Мирослава Дочинця, надто роман "Вічник"... Подивитися всі 10 випусків шляхетного шоу "Люта українізація" з Антіном Мухарським... І, як не дивно, дивитися двох запорєбрікових блогерів -- Нєвзорова і Понасєнкова, заплющивши очі на нарцисизм останнього й інші огріхи, але вдумуючись у суть того, що він каже. Усім кажу: хоч і москалі, але геніяльні. Особливо Нєвзоров -- "язик" ув його устах перестає бути "бєстолковой смєсью пяті язиков" (Добролюбов), а звучить яко симфонія. Є у найвищому ступені афористичною, образною, багатющою, позбавленою канцеляриту... Може, тому, що він всеньке життя займається САМОосвітою і є й для нас тут прикладом?.. (Як Вам у зв'язку з цим третя Заповідь із Святого Письма: "Самовдосконалюй розум, душу і тіло"?..) Радію, що Ви це розумієте й розповсюджуєте...
Lili Grygorovych
Lili Grygorovych Жыл бұрын
Дякую за Вашу роботу, вона надзвичайно важлива !.
Юрій Товстуха
Юрій Товстуха Жыл бұрын
Вдало ви так заскочили і цікаво розповіли про нашу мову у віках давнини. Дивлюсь і ТПГ і ІБМ не пропускаючи жодного видива.
Георгий Павленко
Георгий Павленко Жыл бұрын
Дякую за гостя і за дуже цікавий, лаконічний випуск. Все доступно й вичерпно пояснили.
Дмитро Савенко
Дмитро Савенко Жыл бұрын
Дуже необхідний матеріал сьогодення. Дякую, пане Остапе, за просвітницьку діяльність.
Люба Супик
Люба Супик Жыл бұрын
Мені відомі факти, коли закарпатським діалектом української мови користувалися наші військові на Донбасі по рації і вороги не могли розібрати суть. Можна було передавати важливі дані англійською,німецькою і т. д. , але це все легко перекласти, а от діалект - це локальна річ, з цим важко...От вам сила діалектів! Декілька років тому була на екскурсії в селі Колочава - там дуже гарний діалект української мови!!!
КротЪ
КротЪ Жыл бұрын
Большое дело делаете, очень познавательно и приятно слышать родной язык. ( В телефоне нет украинского языка, живу далеко от родины).
Віталій
Віталій Ай бұрын
Дякую за україномовний контент, та цікаві факти!
Бойовий Лінгвіст Русі🇺🇦
Бойовий Лінгвіст Русі🇺🇦 Жыл бұрын
Дякую, хороший ролик! Багато цінної інформації. Але про докириличну писемність хочу знати більше!
Бойовий Лінгвіст Русі🇺🇦
Бойовий Лінгвіст Русі🇺🇦 Жыл бұрын
@Andrii Petrov Дякую👍
Andrii Petrov
Andrii Petrov Жыл бұрын
важко знати більше. Є вже процитований у відео Чорноризець Храбр і Житіє Кирила, де говориться про якість докириличні письмена. Все. Застосовують аналогію і вважають, що слов'яни мали щось на зразок германських рун. Але то вилами по воді писано. Досі, як я знаю, співвідношення глаголиці і кирилиці наука не встановила, бо глаголичних пам'яток писемності вкрай мало. Коротше, питання складне і там багато здогадок, припущень і містиівкацій.
Barmalei
Barmalei Жыл бұрын
Очень познавательно, класс!!!
TOR In
TOR In Ай бұрын
Смысл сказанного с 9:55 до 11:30 "Чи справді російська походить від староболгарської?": - Русский язык был создан на основе старогоболгарского, на основе этого южнославянского языка у украинцев довольно долго (Как долго?) формировалось книжное дело и наука. Именно на нём украинские ученые писали и о собственной истории и о собственной культуре. - Русский язык в 18 веке только только полноценно формировался, в том числе и благодаря влиянию массово переезжавших из Украины в Россию преподавателей Киево-Могилянской академии. Именно они и перевели всё книжное дело в Московии на язык, на котором они сами привыкли писать. При этом разговорный и литературный язык в России очень сильно отличались еще практически до 20 века. NB/!!! Т.е. фактическими создателями т.н. "русского языка" кроме традиционно признанных создателей наряду с Тредиаковским, Ададуровым, Карамзиным, Пушкиным... Ломоносовым и украинским датчанином В.Далем. (Даль один из создателей русЬкого наречия языка), были киевляне (украинцы) массово переезжавшие из Украины в Россию преподаватели Киево-Могилянской академии. Интересно узнать их имена?
Dmytro Baranov
Dmytro Baranov Ай бұрын
Для семінарій, єпархій та сл-гр-лат академій на росії одним або більше з керівників цих закладів у 1675-1815 роках були випускники Могилянської академії - Яворський, Прокопович
Катерина Куцір
Катерина Куцір Жыл бұрын
Дякую за український контент.В кожній мові є свої діалекти.
Олексій Карамазов
Олексій Карамазов Жыл бұрын
Шикарний випуск! Так, на обох каналах дуже цікаво.
Yaryna Pohonych
Yaryna Pohonych 2 ай бұрын
Дуже цікаве відео! Дякую ❤️🇺🇦
Смартфон Русланів
Смартфон Русланів Жыл бұрын
Дякую за співпрацю! Давно підписаний і дивлюся обидва канали, тому ваша "гостинність" одне до одного ще більше тішить! Окрема подяка за озвучення запитань - зазвичай я вас слухаю і вже хотів просити про це :)
Георгій Шеремет
Георгій Шеремет Жыл бұрын
Може краще казати, що артефакти на даний момент "невіднайдені", а не "не збериглися". Бо у Чехії вже знайшли кістку з письменами.
Yeahrik
Yeahrik Жыл бұрын
Формат просто супер!!! Щоразу таке щастя бачити колаби знайомих мені каналів із вірною громадянською позицією 💪
ivan krupnuk
ivan krupnuk Жыл бұрын
Дуже цікаво,чекаю з нетерпінням!!!
Leonid Avkhimenko
Leonid Avkhimenko Жыл бұрын
Гарно викладено ! Подяка за працю!
Savage Wind
Savage Wind Жыл бұрын
Вітаю! Маю питання: чи не від колоніального стану на протязі століть, де імперії забороняли українську, з'явився сором не тільки власних диалектів, а й взагалі мови?
Тарихопис
Тарихопис Ай бұрын
Дьɵрче всьɵво Сьɵ шыбка харахтерно гля Рассеи, де несари малых словянских говорьɵв их соромюсься
Ярко Гулій
Ярко Гулій Жыл бұрын
Дякую за матеріал, бажаю подальших успіхів!
dustinsun
dustinsun Жыл бұрын
Было бы удобно если бы вы еще указывали Таймлайн. Спасибо)
Тамара Поліщук
Тамара Поліщук Жыл бұрын
В Голландії існує літературна мова, при цьому поруч використовують діалекти. Маленька країна Жодної проблеми
Як Русь стала Україною / Історія Русі / Історія України
21:14
ISSEI funny video 😂😂😂 BODY PUZZLE with Spiderman #shorts
0:59
ISSEI / いっせい
Рет қаралды 87 МЛН
Як українська мова сформувала російську
21:54
Твоя Підпільна Гуманітарка
Рет қаралды 101 М.
Історія України Коротко
32:54
ТОЖ
Рет қаралды 747 М.
Що таке українська мова? • Ukraïner
17:26